ایده هایی برای تغییر دکوراسیون خانه

چهارشنبه 25 اسفند 1395
14:39
آرمان

همه ی ایده های تغییر دکوراسیون مستلزم صرف وقت و هزینه ی زیاد نیست. اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه تان هستید، این ۱۰ مورد می تواند کمکتان کند.

۱ ) تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید:

مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می شود که اتاق وسیعتر نشان دهد.


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

اجزای مبل راحتی ( کلاف مبل)

دوشنبه 23 اسفند 1395
9:56
آرمان

مبلمان راحتی از دو قسمت کلی کلاف و رویه تشکیل شده است. قسمت کلاف آن از چوب و قسمت رویه آن از پارچه یا چرم ساخته می‌شود.در ساخت کلاف مبل باید از چوب‌های سبک و مقاوم استفاده شود که در هنگام حمل‌و‌نقل دچار مشکل نشود. باید از چوب‌های دارای گره یا پوسیدگی استفاده نشود. مبل‌های ساخته‌شده بنابه فرم و نوع طراحی انجام‌شده دارای اجزای مختلفی می‌باشند؛


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

گرما دشمن چوب

دوشنبه 16 اسفند 1395
15:22
آرمان

در زمستان شوفاژها و بخاری‌ها گرمای مطبوعی به خانه می‌دهند، اما دشمن وسایل چوبی هستند. از آنها بدتر، تهویه‌ها هستند كه هم درجه حرارت را تغییر می‌دهند و هم هوا را خشك می‌كنند.

اگر به وسایل چوبی به موقع رسیدگی نكنید، بعد از مدتی شبیه به كندوی زنبور عسل می‌شوند. پس احتیاج به قوای كمكی دارد تا سالم بماند.

به این ترتیب چوب‌هایی كه ممكن است در شرایط طبیعی قرن‌ها دوام بیاورند در مدت نسبتاً كوتاهی آسیب می‌بینند و اگر به آنها رسیدگی نشود غیرقابل استفاده می‌شوند.

نحوه مراقبت از چوب

برای پیشگیری از صدمه دیدن چوب بهتر است تعمیر مبل درجه حرارت محیط را كم‌كم اضافه كنید تا ظرف یك هفته به تدریج به درجه مطلوب برسد.

مهم‌تر اینكه رطوبت محیط را زیاد كنید، به این شكل كه یك ظرف آب جوش روی رادیاتور یا بخاری بگذارید تا بخار آن در فضا پراكنده شود و هوا را مرطوب كند.

با یك رطوبت‌سنج می‌توانید رطوبت محیط را اندازه‌ بگیرید. اگر بین 50 تا 65 درصد باشد خیلی خوب است. اگر برای گرم كردن خانه از رادیاتورهای برقی یا بخاری‌های گازی و یا بخاری‌های نفتی استفاده می‌كنید، باید آنها را طوری قرار بدهید كه اثاثیه چوبی مستقیماً در معرض حرارت قرار نگیرند. در ضمن وسایل چوبی را نباید نزدیك به در یا پنجره‌ای كه مرتب باز و بسته می‌شود قرار بدهید.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعمیر مبل و وسایل چوبی

چهارشنبه 11 اسفند 1395
15:56
آرمان

این روزها بخش قابل توجهی از وسایل خانه را اثاثیه و محصولات چوبی تشکیل می‌دهند.

وسایل چوبی به‌دلیل زیبایی خاص و تنوعی که دارند طرفداران پرشماری پیدا کرده‌اند و روزبه‌روز بر تنوع محصولاتشان هم افزوده می‌شود اما گاه پیش می‌آید که همین وسایل چوبی پرکاربرد دچار خرابی کوچکی می‌شوند و نیاز به تعمیر نه چندان اساسی پیدا می‌کنند. در چنین شرایطی جابه‌جایی آنها و بردن‌شان تا نزدیک‌ترین نجاری چندان کار ساده‌ای نیست. شاید بهتر باشد خودتان دست به‌کار شوید و با این کار هزینه‌های خانه را هم پایین بیاورید. این راهنما که با همکاری استاد محمدحسن حق نظری، یکی از پیشکسوتان نجاری تهیه شده به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانید وسایل چوبی خراب را تعمیر کنید، چند تا وسیله چوبی پرفایده برای خودتان بسازید و با راه و روش نظافت و نوسازی آنها آشنا شوید.


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

انواع پارچه رومبلی را قبل از خرید بشناسید!

دوشنبه 9 اسفند 1395
13:36
آرمان

انتخاب مناسب ترین پارچه برای رومبلی و پرده ها. یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تجربه متفاوت تر و در عین حال بهتری از فضای داخلی خانه تان داشته باشید، اما چه چیزی منجر به انتخاب مناسب ترین نوع پارچه برای مبلمان می شود؟ قطعا داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه های رومبلی.

پارچه چرم برای رومبلی در دکوراسیون داخلی

این روزها پارچه ای چرم رو در خیلی از مبلمان ها و به عنوان رو مبلی می بینید، بر روی انواع صندلی اپن زیبای آشپزخانه کامل کننده دکوراسیون منزل هستند، بر روی انواع مبل های راحتی. خب نمی توان این موضوع را که چرم ها حالتی رسمی تری نسبت به دیگر پارچه های رو مبلی دارند، اما خب معایب و مزایایی دارند که بهتر است قبل از انتخاب این ها را بدانید تا انتخابی آگاهانه تر و مناسب تر برای دکوراسیون داخلی خانه تان داشته باشید.


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

13 روش کم هزینه برای زیبایی خانه

شنبه 7 اسفند 1395
10:01
آرمان

به هیچ عنوان قبول نداریم که بدون هزینه نمی شود خانه را به زیبایی تزئین کرد. می شود؛ خیلی هم خوب می شود. فقط باید کمی سلیقه به خرج دهید و با وسایلی که در خانه موجود هستند، گوشه و کنار اتاق ها را تزئین کنید.

البته قبول داریم که اگر پول باشد و وسایل شیک خریداری کنید، نتیجه کاملا متفاوتی به دست می آید. اما با داشته ها هم می توان خانه را تزئین کرد.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تسمه مبل چیست ؟

چهارشنبه 4 اسفند 1395
14:23
آرمان

همه شما در هنگام تعمیر مبلمان به این نکته رسیده و یا توجه کرده اید و شاید در توضیحات فروشنده مبل اشاره شده به اینکه کف و زیر بندی مبلمان تسمه کشی شده یا فنر کشی شده است . امروز می خواهیم به شما در مورد نوع تسمه و محل مورد استفاده تسمه مبل توضیح دهیم .


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تسمه مبل چیست ؟

يکشنبه 24 بهمن 1395
11:45
آرمان

همه شما در هنگام خرید مبلمان به این نکته رسیده و یا توجه کرده اید و شاید در توضیحات فروشنده مبل اشاره شده به اینکه دررویه کوبی مبل کف و زیر بندی مبلمان تسمه کشی شده یا فنر کشی شده است . امروز می خواهیم به شما در مورد نوع تسمه و محل مورد استفاده تسمه مبل توضیح دهیم .


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیر تخصصی مبلمان

دوشنبه 18 بهمن 1395
14:41
آرمان

در تعمیر مبل استفاده از مواد مرغوب و ابزار مناسب می تواند دوام مبلمان را چند برابر کند.
یکی از مواد لازم در تعمیر مبل فنر مبل و اسفنج های مرغوب و با دوام است.
استفاده از پارچه مبلی مرغوب با بهترین کیفیت بر دوام کار می افزاید.
مقاوم سازی رویه مبل و زیره مبل از موارد مهم در تعمیرات مبلمان به شمار می آید.
رویه کوبی مبل از آن جهت بسیار مهم است که پایان کار است و تمام مشخصه های خوب نام برده شده با رویه کوبی عالی به حد اعلا می رسد .

[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نگهداری از مبلمان

شنبه 16 بهمن 1395
11:21
آرمان

نکته مهم در مورد نگهداری مبلمان


۱- مبلمان خود را در مجاورت رطوبت و گرمای شدید قرار ندهید.

۲- هنگام جابجائی از کشیدن وسیله بروی زمین خودداری کنید.

۳- کف ساختمان به دلیل شیب بندی دارای پستی و بلندی می باشد، لذا پس از قرار دادن کالا در محل موردنظر از تعادل تماس کلیه سطوح زیرین آن اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز از قطعاتی جهت پایداری کامل استفاده شود.

۴- برخی مواد پاک کننده شیمیایی، لوازم آرایشی و اشیاء خیس موجب صدمه زدن سطوح رنگ خواهد شد.

۵- برای پاک کردن سطوح چربی پارچه مبلی از اسپری، محلول و یا پولیش های مخصوص استفاده کنید.

۶- وسایلی که دارای ساختاری مشابه صندلی و یا چهارپایه می باشند هیچگاه نبایستی برحسب عادت به نحوی مورد استفاده قرار گیرند که از حالت تعادل خارج گردند. این عمل در درازمدت باعث بروز اشکال در محل های اتصال کالا و نیاز به تعمیر مبل خواهد شد.



[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان مهر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]